18 lipca 2012

Informacja!

Otóż wszyscy widzą pewnie, że stara Abeille się nie odzywa, ani tutaj ani u was na blogach. Powodów jest kilka, ale ja wymienię tylko te ważniejsze. Po pierwsze uczę się i kuję nauki szablonów w HTML, żeby podwyższyć swoje umiejętności. Po drugie, gram na gitarze i ostatnio zostałam kopnięta w tyłek, no a co za tym idzie mam ochotę nauczyć się więcej chwytów i tak dalej. Po trzecie miałam taki mały wyjazd, który rozbudził we mnie dzikość i więcej wychodzę z domu pobiegać, pojeździć rowerem i tak dalej. Po czwarte: Nie uwierzycie, ale gra multimedialna mnie wciągnęła (-,-") na tyle mocno, że przez trzy dni tylko nią się interesowałam. 

Dobra, koniec tego zasłaniania się...


Przepraszam, że nie skomentowałam waszych blogów.  To nie tak, że nie są ciekawe czy coś w tym stylu: po prostu trochę zapomniałam ;/. 

1 komentarz:

  1. Doszło do mnie kilka głosów oburzenia, że dawno nie publikowałam nic z mojego schizowatego Laff Story, więc oto informuję, że się poprawiłam :)
    http://no-more-plastic.blogspot.com/2012/07/rozdzia-6.html

    Powinnaś się cieszyć, że przestałaś nołlajfić, a nie się tłumaczysz xD

    OdpowiedzUsuń